Markkinointitoimisto Sensei - referenssi

Beer Hunter’s kuuluu Suomen menestyneimpiin pienpanimoihin, joka on tunnettu Mufloni-oluidensa lisäksi myös erinomaisista täysmallasviskeistä ja Porissa sijaitsevasta Beer Hunter’s –ravintolastaan. Beer Hunter’s on niittänyt mainetta pitkäjänteisesti, ja viimeisimpänä palkintona takanreunukselle yritys sai Vuoden Olut 2016 –palkinnon Mufloni Pils oluella.

Beer Hunter’sin liiketoiminta on ollut jatkuvassa kasvussa lukuisien laajennusten ja graafisen ilmeen uusimisen myötä. Yrityksen verkkosivut olivat kuitenkin kehitysprosessin tarpeessa, sillä ne eivät vastanneet enää yrityksen tämänhetkistä brändiä.

Sensein tiimi asetti tavoitteekseen myynnin tukemisen niin oman ravintolan kuin vähittäiskaupankin puolella. Lisäksi verkkosivut uudistettaisiin vastaamaan nykybrändiä, tuoden siihen kuitenkin uudenlaisia viestinnällisiä näkökulmia. Hakukone –ja mobiilioptimointi olivat toki myös tärkeässä roolissa.

Verkkosivujen uudistamisen yhteydessä Mufloni-brändin oluet personoitiin rohkeasti, jolloin niihin saatiin syvyyttä ja vivahteita maun ja graafisen ilmeen ulkopuolellakin. Spotify-soittolistat kullekin juomalle tuovat hauskan lisän jo valmiiksi loistaville tuotteille.