About the case

Oulun Aava on n. 100 asunnon kerrostalouudiskohde Oulussa. Lehto Group tarvitsi kohteelle mielenkiintoisen brändäyksen, joka ennen kaikkea tuottaisi tuloksia. Brändäyksen lisäksi kohteelle tuotettaisiin brändin mukaiset kohdemyyntisivusto ja esite, joilla kerätään liidejä sekä ennakkomarkkinoinnissa että kohteen myynnin alkaessa.

Ratkaisu

Oulun Aavalle luotiin vahvasti tunteisiin ja lifestyleen vetoava brändi. Mielenkiintoisilla ydinviesteillä ja raikkailla väreillä herätettiin kerrostalokohde eloon uudella tavalla perinteisen kohdemarkkinoinnin sijaan.

Verkkosivujen toteutus tehtiin WordPress -alustalle.

Sensei vastasi brändin visuaalisesta ilmeestä, ydinviestien muotoilusta, esitteen taitosta ja verkkosivun toteuttamisesta.

Tulokset

Oulun Aavan 102:sta asunnosta puolet varattiin heti ennakkomarkkinoinnin avausviikolla.

TIIMI