HELSINKIRING OFINDUSTRY

Videotuotannolla kansainvälisten sijoittajien mieliin

Helsinki Ring of Industry / KUUMA – seutu suuntasi Müncheniin kansainvälisille EXPO REAL – messuille tavoitteenaan saada kansainvälisten sijoittajien huomio ja houkutella yrityksiä pystyttämään toimintaa yhdelle Suomen merkittävimmistä teollisuuskeskittymistä. Koska globaaleilla markkinoilla kilpailu on kova, erottuminen nousi lähtökohdaksi promootiovideon suunnittelussa: Miten kilpailla trendikkäiden kaupunki- ja teollisuuskeskittymien kanssa ja jäädä mieleen?

Pähkinänkuoressa

Lähtökohdat:

Kansainvälisten yritysten ja sijoittajien houkuttelu KUUMA – seudulle. Huomion herättäminen EXPO REAL – messuilla videomuotoisen markkinointiaineiston avulla.

Tavoite:

Pilottikohteina työstettiin Vantaan Pakkalassa sijaitsevat kohteet Vantaan Saturnus ja Vantaan Jupiter, jotka brändättiin täysin uudella tavalla Lehdon aikaisempaan konseptiin verraten. Työstimme brändäyksen lisäksi muun muassa visuaaliset ilmeet, kohdekohtaiset verkkosivut sekä interaktiiviset esitteet. Uuden konseptin tavoitteena on tuoda kohteet esiin mielikuvien ja tarinoiden kautta mieleenpainuvalla tavalla.

Tärkeissä rooleissa yhteistyössä ovat myös asiakasprofilointi sekä yleinen strateginen suunnittelu.