Pornainen on ollut Uudenmaan tuntemattomin kasvukunta – ainakin tähän asti. Haasteeseen tartuttiin rohkeasti otteella, jollaista kuntamarkkinoinnissa ei ole aikaisemmin nähty. 

Pornaisten brändiä lähdettiin kehittämään tarina edellä kunnan pitkän ja maineikkaan historian pohjalta, jonka olennaisimpia osia on ollut elokuvatuotanto Suomi-filmin kulta-aikoina, nykypäivää unohtamatta.

Hollywood of Finland -teema mahdollistaa mielenkiintoisen ja perinteisiä kuntamarkkinoinnin rajoja rikkovan sisällöntuotannon, johon on luontevaa tuottaa tarinavetoista ja sosiaalisessa mediassa toimivaa sisältöä. Tarina ja siihen tuotettu sisältö on kaiken keskiössä – sen pitää herättää tunteita, jotta kohdeyleisö ottaa tarinan omakseen. Tarinavetoisen sisällön onnistuessa on tuloksia mahdollista saada ripeästi – ja ennen kaikkea, kustannustehokkaasti.

Ensimmäisenä osana kampanjaa syntyi eeppinen Hollywood of Finland -video, jonka voit katsoa alta. Hollywood of Finland -kampanjaa levitetään alkuvuodesta sosiaalisessa mediassa ja elokuvateattereissa pääkaupunkiseudulla. Kampanja käynnistää laajemman kokonaisuuden Pornaisten kunnan brändin kehittämisessä, jota tullaan jatkamaan eteenpäin lähitulevaisuudessa.