Pääsimme mukaan koko Suomen laajuiseen ainutlaatuiseen yhteishankkeeseen asiakkaamme Filterpakin kanssa – Filterpak, Ahlström-Munksjö ja Kesko aloittavat valmistamaan ja myymään kasvomaskeja kuluttajakäyttöön.

Sensei suunnitteli hankkeessa NeSu-brändin alla toteutetun kasvomaskien myyntipakkauksen sekä tuotteen logon. Yhteistyö jatkuu muun muassa nesu.fi verkkosivun rakennusprojektilla ja brändikonseptin laajentamisella.

Yhteistyöhankkeessa Filterpak valmistaa kasvomaskit, Ahlström-Munksjö toimittaa maskien kuitukangasmateriaalit ja Kesko vastaa tuotteiden jakelusta sekä myynnistä.

Filterpakin Roger Lindström on tyytyväinen yhteistyöhön Sensein kanssa:

‘’Sensein kanssa on todella helppo asioida, asioita saa nopeasti etenemään ja jälki on todella laadukasta. Yhteisvoimin olemme saavuttaneet yllättävän suurta näkyvyyttä todella nopeasti ja vaivattomasti. Sensei on loistava yhteistyökumppani, joka tuottaa paljon lisäarvoa yrityksellemme.”

Ensimmäisen 600 000 kappaleen kasvomaskierän on tarkoitus valmistua toukokuun lopussa. Kasvomaskit toimitetaan myyntiin K-kauppoihin kautta maan.

Uutisartikkeleita lanseerauksesta:

Helsingin Sanomat / Taloussanomat / Talouselämä / Kauppalehti